پیرو اطلاع رسانی اپراتور میزبان واحد تلفن ثابت در خصوص به روز رسانی سیستم صورت حساب ها و شارژ مشترکین، لطفا به دلیل اختلال در انجام تراکنش ها، از انجام شارژ و خرید مربوط به تلفن ثابت به مدت 72 ساعت خودداری فرمایید.

۸ مهر ۱۳۹۸ بیشتر

پیرو برنامه قبلی و شروع فاز 3 توسعه و اتمام ظرفیت واگذاری سرویس های مرکز تلفن دیجیتال رایگان و بسته Tau1، تا اطلاع ثانوی تا انجام مراحل فنی ، سرویس های فوق امکان واگذاری و فعال سازی را ندارند.

۸ مهر ۱۳۹۸ بیشتر

با توجه به توسعه خدمات ارتباطی، از ساعت 8 صبح 6 مهر 1398 تا ساعت 15 کلیه خطوط تلفن ثابت و مراکز تماس به دلیل افزایش ظرفیت و زیرساخت ارتباطات ملی قطع موقت و دارای اختلال خواهند بود.

۶ مهر ۱۳۹۸ بیشتر

به دنبال استقبال بسیار بالای کاربران از سرویس میزبانی وب سی پنل سرور ایران دیتاسنتر شبکه ارتباطات لوناپارس، امکانات و وضعیت ارایه خدمات این محصول به هموطنان گرامی افزایش و توسعه یافت

۲۸ شهریور ۱۳۹۸ بیشتر

در راستای توسعه خدمات تلفن ثابت، از تاریخ 26 شهریور 1398 واگذاری سرویس محبوب تلفن ثابت ترابرد پذیر (بدون کد استانی) در سراسر کشور آغاز شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات و یا هرگونه سوال می توانند با مرکز تماس 24 ساعته فروش و پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل نمایند.

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ بیشتر

با توجه به قطع موقت واگذاری مراکز تلفن رایگان و بسته ساده و پیرو برنامه افزایش ظرفیت سرویس ها و خدمات شبکه ارتباطات لوناپارس، ارایه مراکز تلفن تحت شبکه PBX بر روی خطوط تلفنی پارستل مجددا آغاز و از تاریخ 22 شهریور 1398 در دسترس هموطنان گرامی قرار گرفت.

۲۲ شهریور ۱۳۹۸ بیشتر

پیرو اطلاعیه های قبلی نسبت به احرا ز هویت مشترکین و ثبت صحیح اطلاعات، از تاریخ 20 شهریور 1398 کلیه کاربران جدید و قدیم شبکه ارتباطات لوناپارس الزام به ثبت و دریافت کد تایید فعال سازی از طریق شماره تلفن همراه را خواهند داشت.

۲۰ شهریور ۱۳۹۸ بیشتر
فرا رسیدن سالروز تاسوعا و عاشورا، شهادت مظلومانه حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام حسین (ع) و یاران با وفایشان بر کاربران شبکه ارتباطات لوناپارس و هموطنان گرامی تسلیت باد. لاتـَرفع حــاجَتَک ...
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ بیشتر

پیرو توسعه خدمات و امکانات ارتباطی ، سامانه ارتباط با مشترکین شبکه ارتباطات لوناپارس و مرکز پشتیبانی 24 ساعته فروش و پشتیبانی کاربران توسعه و به روز رسانی گردید

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ بیشتر