با توجه به استفاده روز افزون سرویس های بازاریابی و تبلیغاتی ، امکان استفاده از نرم افزار اختصاصی ارسال پیام صوتی " آترین " لوناپارس در سامانه هوشمند مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه شبکه ارتباطات لوناپارس محقق شد. کاربران می توانند با بارگزاری پیام های خود نسبت به ارسال آن اقدام و از نتایج استفاده آن بهره مند گردند.

۶ آذر ۱۳۹۷ بیشتر
با توجه به درخواست های مکرر کاربران گرامی و عدم امکان ورود پی در پی در سامانه کاربری برای بررسی و مقدار شارژ باقی مانده ، از این پس کلیه کاربران ارتباطات ثابت و تلفن ثابت " پارستل و الوپارس " می ...
۶ آذر ۱۳۹۷ بیشتر
با توجه به اطلاع رسانی های قبلی در خصوص شماره تلفن های ثابت " الو پارس " و " پارستل " که در حال حاضر 90 روز بیشتر از غیر فعالی و یا عدم رفع نواقص و ... آنان میگذرد ، پس از3 اخطار 3 ماهه ، به اطلاع میرساند ...
۵ آذر ۱۳۹۷ بیشتر

هم زمان با  نزدیک شدن به میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)  ارایه خدمات و و اگذاری سرورهای مجازی دیتاسنتر آلمان آماده بهره برداری قرار گرفت.

۲۹ آبان ۱۳۹۷ بیشتر

نسخه کنترل پنل قدرتمند cPanel  سرورهای مجازی و اختصاصی و کلیه سرویس های میزبانی وب اشتراکی شبکه لوناپارس  به آخرین نسخه از ویرایش جهانی cPanel / WHM  با کلیه امکانات و وب سرور LiteSpeed به روز رسانی گردید.

۲۷ آبان ۱۳۹۷ بیشتر
قابل توجه کلیه مشترکین و کاربران دریافت کننده سرویس های ارتباطات ثابت: حسب دستور مستقیم (وازرت ارتباطات و فناوری اطلاعات) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کل کشور، امکان ارائه مستقیم و ...
۲۶ آبان ۱۳۹۷ بیشتر

با توجه به توسعه ارایه خدمات و افزایش ظرفیت واگذاری خدمات تلفن ثابت و مرکز تلفن مجازی ، از تاریخ 24 الی 26 آبان ماه 1397 کلیه سرویس های ارتباطات ثابت دچار اختلال خواهد بود. از صبر و شکیبایی شما در این مدت سپاسگزاریم.

۲۶ آبان ۱۳۹۷ بیشتر

با توجه به استقبال بالای کاربران از سرویس ها و خدمات میزبانی وب اشتراکی در وب سایت های پر بازدید ، ظرفیت سرور میزبانی وب اشتراکی تا 10 ترابایت افزایش یافت. مشترکان و صاحبان وب سایت های پر بازدید که نیاز به افزایش فضای میزبانی (حجم) دارند می توانند جهت بهره مندی این خدمات از بخش تیکت پشتیبانی درخواست خود را ارسال نمایند.

۲۳ آبان ۱۳۹۷ بیشتر

متاسفانه به دلیل عدم ثبات نرخ ارز (دلار) و عدم امکان  پرداخت های خارج از کشور و  تغییر نرخ تعرفه حواله به مرکز ثبت کننده دامنه های بین المللی ، تعرفه ثبت پسوندهای Audio / Tv / Clinic / Hosting افزایش یافت. همچنین با توجه به افزایش تعرفه ثبت دامنه های بین المللی ، به منظور توسعه خدمات ملی در کشور ایران ، تعرفه ثبت دامنه ملی IR کاهش یافت.

۲۳ آبان ۱۳۹۷ بیشتر

با توجه به تغییر وضعیت و افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر سرویس ها و خدمات مرتبط با محصولات مدیریت شده خارج از کشور ایران ، علی رغم میل مدیران شبکه لوناپارس پس از بررسی های نهایی، تعرفه کلیه پلن های کاهش تضمینی رتبه الکسا و بهینه سازی سئو 2 الی 5 درصد افزایش یافت.

۱۹ آبان ۱۳۹۷ بیشتر