همزمان با توسعه خطوط ارتباطی پارستل در کشور کلیه کاربران و استفاده کنندگان خدمات ارتباطات ثابت و تلفن ثابت " پارستل " میتوانند به منظور استفاده از سرویس انتقال تماس از کد زیر استفاده ...
۱۰ دی ۱۳۹۷ بیشتر

پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص توقف فروش  سرویس اینترنت پرسرعت ADSL در مرکز آل محمد شهرستان میناب استان هرمزگان به دلیل مشکلات پاور، به اطلاع می رساند مشکل پاور (برق) مرکز مخابراتی رفع گردیده و سرویس اینترنت شبکه ارتباطات لوناپارس در این مرکز مجددا امکان فروش و واگذاری را داراست..

۱۰ دی ۱۳۹۷ بیشتر

به اطلا میرساند فروش اینترنت پرسرعت ADSL در مرکز مخابراتی جوانرود شهرستان جوانرود استان کرمانشاه به دلیل کمبود پهنای باند تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نمی باشد.

۱۰ دی ۱۳۹۷ بیشتر
پیرو دستور مستقیم اپراتور میزبان در تاریخ 8 دی ماه 1397 و با توجه به افزایش ظرفیت و توسعه خدمات و نامبرینگ جدید  در سراسر استان تهران تا پایان انجام توسعه شهری و نرم افزاری، نامبرینگ (شماره تلفن) ...
۸ دی ۱۳۹۷ بیشتر
نظر به دستور مستقیم سازمان تنظیم مقررات نسبت به ارایه مدارک احرا ز هویت (تصویر کارت ملی + شناسنامه) هنگام دریافت خدمات و سرویس ها ، به اطلاع می رساند در صورت مشاهده عدم ارایه مستندات مثبته و ...
۱ دی ۱۳۹۷ بیشتر

به اطلاع می رساند فروش سرویس اینترنت پرسرعت ADSL در مرکز آل محمد شهرستان میناب استان هرمزگان به دلیل مشکلات پاور تا اطلاع ثانوی مقدور نیست.

۲۵ آذر ۱۳۹۷ بیشتر

با توجه به استقبال بالای کاربران از هاست اشتراکی سرور ایران ، به روز رسانی و افزایش ظرفیت این خدمات انجام گرفت و کلیه کاربران می توانند از امکانات بالای این سرویس بهره مند گردند.

۲۴ آذر ۱۳۹۷ بیشتر

با توجه به افزایش ظرفیت و استقبال کاربران از سرویس پهنای باند اختصاصی اینترنت، تعرفه این سرویس در استان های قابل سرویس دهی توسط شبکه لوناپارس 10% کاهش یافت.

۲۱ آذر ۱۳۹۷ بیشتر

بنا بر درخواست های مکرر کاربران نسبت به خرید و افزایش حجم اضافه ترافیک در اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE ، امکان خرید و افزایش ترافیک اضافه در مقادیر 3 گیگ / 10 گیگ / 20 گیگ و 100 گیگ در سامانه کاربری فعال گردید.

۲۰ آذر ۱۳۹۷ بیشتر

کلیه کاربران و بازدید کنندگان گرامی میتوانند با ثبت نام در سامانه کاربری و شرکت در نظر سنجی در قرعه کشی 3 دستگاه تلفن همراه شرکت کنند

۱۸ آذر ۱۳۹۷ بیشتر