سالروز شهادت مظلومانه امام هشتم، امام رضا (ع) بر عموم شیعیان ایران و جهان تسلیت باد

۷ آبان ۱۳۹۸ بیشتر
پیرو تغییرات و برنامه توسعه گروه ارتباطات پارس، همکاری 14 ساله مجموعه شبکه ارتباطات لوناپارس با شرکت انتقال داده های آسیاتک ا زتاریخ 1 آبان ماه 1398 به طور کامل پایان پذیرفت. از اینرو کلیه کاربران ...
۶ آبان ۱۳۹۸ بیشتر

سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی و عظیم الشان اسلام حضرت رسول اکرم (ص) و  شهادت دومین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بر تمامی مسلمین و شیعیان ایران و جهان  تسلیت باد.

۵ آبان ۱۳۹۸ بیشتر

با توجه به اتمام ظرفیت واگذاری و افزایش ظرفیت نامبرینگ، ارایه و فروش تلفن ثابت پارستل تا اطلاع بعدی مقدور نمی باشد.

۴ آبان ۱۳۹۸ بیشتر

 دارد در ارایه خدمات و توسعه برنامه فروش خود برای سرویس " تلفن ثابت پارستل " در استان های تهران / خراسان رضوی / قم / زنجان / قزوین / سمنان / یزد نماینده فروش با پورسانت عالی جذب نمایند. از علاقمندان و صاحبان مشاغل که در حوره ارتباطات و کسب و کار سرویس های اینترنتی فعالیت دارند دعوت به همکاری میگردد.

۱ آبان ۱۳۹۸ بیشتر

پیرو برنامه توسعه گروه پارس و ارایه خدمات ارزنده به هموطنان گرامی، مرکز تماس و پشتیبانی 24 ساعته استان مازندران به شماره 01191011004 راه اندازی و آماده پاسخگویی به کاربران گردید.

۲۹ مهر ۱۳۹۸ بیشتر

متاسفانه به دلیل تحریم های ایجاد شده برای کشور ایران از طرف ارایه دهندگان سرویس ها ی ماهواره ای، تا اطلاع ثانوی امکان ارایه خدمات و انتقال داده ماهواره ای از طرف مجموعه گروه پارس امکان پذیر نمی باشد.

۲۷ مهر ۱۳۹۸ بیشتر

گروه ارتباطات پارس، فرا رسیدن اربعین حسینی را به عموم هموطنان گرامی و شیعیان ایران و جهان تسلیت عرض میکند

۲۷ مهر ۱۳۹۸ بیشتر

پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص توسعه خدمات و مسیریابی خطوط ایرانسل در برخی استانها، این اختلال در حال حاضر به پایان رسیده و امکان ارتباط از تمامی خطوط ایرانسل به تلفن ثابت پارستل محیا می باشد.

۲۲ مهر ۱۳۹۸ بیشتر
با توجه به درخواست های مکرر کاربران برای تکمیل ظرفیت تجهیزات مورد استفاده خدمات VOIP، به اطلاع میرساند با راه اندازی مجدد بخش فروشگاه، گوشی های تلفن ثابت تحت شبکه و انواع مبدل و گیت وی های تلفن ...
۲۲ مهر ۱۳۹۸ بیشتر